Általános kérdések
Alapvetően jogszabályi kötelezettség az üzemeltetőnek gondoskodni a felvonóból történő mentésről, ami áramszünet vagy meghibásodás okából bármikor bekövetkezhet. Ezt cégünk 30 perces kivonulási idővel biztosítja partnereink részére.
Minden munkálat és árajánlat előtt felmérést végzünk. Szakember megállapítja, hogy a meglévő berendezés modernizálható-e olyan módon, hogy az biztonságos és a hatályos jogszabályoknak megfelelő legyen. Amennyiben ez nem megoldható, úgy új felvonó telepítése szükséges.
Cégünk naprakészen tájékozódott a legújabb biztonsági szabvány előírásokról, ezeket minden szerződött felvonójánál szigorúan betartja.
A felvonó karbantartását alapvetően gyártói utasítás szerint kell végezni. Ez a gyakorlatban jellemzően havi rendszerességű. Azért javasoljuk a havi gyakoriságot, mert így lehet biztonságosan nyomon követni az állapotát.
Meghibásodás esetén a távfelügyelő szolgálat, kiérkezése után, felméri a hiba kockázatát, amennyiben szükséges leállítja a felvonót, amit másnap szerelő kollégáink javítanak, ha szükséges alkatrészt cserélnek/rendelnek be hozzá.
A lift felújítás időtartama függ attól, hogy mi kerül felújításra az adott felvonón. Ez lehet egy-két nap, de egy vagy másfél hét is. Erről minden esetben időben tájékoztatjuk a lakókat.
Minden új felvonó telepítésére 5 év garanciát vállalunk.
Karbantartással kapcsolatos kérdések
A havi karbantartás során kollégánk ellenőrzi a felvonó állapotát, rendben és tisztán tartja a berendezést, a felvonón szükséges feladatokat ellátja (pl.: olajzások, biztonsági érintkezők tisztítása, ajtócsukódások ellenőrzése stb.).
Amennyiben karbantartó kollégánk hibát észlel, a szerződés szerinti megegyezés alapján, azonnal vagy a lehető leghamarabb kiküszöböli, ha ennek megoldása meghaladja a meghatározott értéket, úgy a javításról árajánlatot készítünk.
Igen! Karbantartást havi egyszer végzünk, amely a felvonó állapotának ellenőrzésére szolgál. Hiba észlelés esetén következik be a javítás, amelynek külön díja van, és a hónapban bármennyiszer előfordulhat.
Igen. A lifteket csak hozzáértő szakember javítja és tartja karban.
A felvonó karbantartását alapvetően gyártói utasítás szerint kell végezni. Ez a gyakorlatban jellemzően havi rendszerességű. Azért javasoljuk a havi gyakoriságot, mert így lehet biztonságosan nyomon követni az állapotát.
Új lift szerelésével kapcsolatos kérdések
A végső ár függ a lift típusától, az épület adottságaitól és a szükséges szakipari munkáktól. Pontos árajánlatot ingyenes helyszíni felmérés után tudunk adni.
A tervezéstől az átadásig a folyamat jellemzően 2-4 hónapot vesz igénybe, de a kivitelezés maga gyakran 2-4 hét alatt lezajlik.
Igen, teljes körű szolgáltatást nyújtunk, beleértve az engedélyeztetést, acél aknaépítést, és utólagos ajtóhézag takarásokat, minden kapcsolódó szakipari munkát.
Alapvetően jogszabályi kötelezettség az üzemeltetőnek gondoskodni a felvonóból történő mentésről, ami áramszünet vagy meghibásodás okából bármikor bekövetkezhet. Ezt cégünk 30 perces kivonulási idővel biztosítja partnereink részére.
Minden munkálat és árajánlat előtt felmérést végzünk. Szakember megállapítja, hogy a meglévő berendezés modernizálható-e olyan módon, hogy az biztonságos és a hatályos jogszabályoknak megfelelő legyen. Amennyiben ez nem megoldható, úgy új felvonó telepítése szükséges.
Minden új felvonó telepítésére 5 év garanciát vállalunk.
Igen, bizonyos kettő vagy több szintes magánházba is lehet felvonót telepíteni. Ez minden esetben egyedi lesz, így előtte komoly felmérés szükséges, illetve a háznak alkalmasnak kell lennie a liftakna kialakítására.
Hibajavítással kapcsolatos kérdések
Ha furcsa hangokat vagy rendellenességet tapasztal, jelezze a közösképviselőnek, aki (mint kapcsolattartó) felveszi velünk a kapcsolatot és a lehető leghamarabb ki fogjuk vizsgálni az esetet.
Liftben rekedés esetére minden liftben található egy vészhívó gomb, mellette egy használati utasítással. A leírást követve meg kell nyomni a vészhívó gombot, majd az illetékes személy végrehajtja a liftből mentést. Semmiképp ne próbáljon kiszabadulni!
Ebben az esetben több oka is lehet annak, hogy nem érkezik meg a lift. Lehet oka, hogy:
Alapvetően minden háznak van egy felvonószerelő partnere, általában a problémát ők tudják leghamarabb megoldani, mert a javításhoz szükséges bejutni a gépházba.
Javasoljuk, hogy közösképviselőt vagy gondnokok értesítse az észlelt hibáról.
Amennyiben nem tudnak segíteni, úgy természetesen állunk szíves rendelkezésükre.
Javításkor felszámolásra kerül az előrre megbeszélt kiszállási díj, melyet szerződésbe foglalva elfogadott mind a két fél. Ehhez hozzáadódik a (ha szükséges) alkatrészek ára.
Nagyobb javítás, esetleges felújítás esetén minden esetben tájékoztatjuk a illetékest, és kizárólag elfogadott árajánlat, majd aláírt szerződés után hajtjuk végre.
Általában 2-3 órán belül kiérkezik a kollégánk és megkezdi a hiba elhárítását.
Nem! Ügyeleti rendszerünknek köszönhetően a sürgős javításokat hétvégi és munkaszüneti napokon is elvégezzük.
Felújítással kapcsolatos kérdések
A felvonó felújítása sajnos több mint egy-két hetet vesz igénybe. A munkaidő valóban egy, maximum két hét a munka megkezdésétől számítva, viszont a megelőző munkálatok, az alkatrészek beszerzése, illetve az ütemezés beiktatása akár fél egy év is lehet.
Érdemes előre fontolóra venni a felújítás kérdését, és időben cselekedni!
-Felveszik a kapcsolatot cégünkkel
-Felvonószerelő kollégánk alaposan felméri a felvonót
-Átadjuk a pontos árajánlatot, amennyiben szükséges szakvéleményt
-Elfogadott árajánlat után kitűzzük a véghatáridőt, majd megkötjük a szerződést
-Mi feladatunk: megrendeljük, kiszállítjuk az alkatrészeket, felújítunk, elvisszük a keletkezett hulladékot
-Átadjuk a kész, felújított felvonót
Ez minden esetben egyedi, felmérés után tudjuk elkészíteni a pontos árajánlatot.
A lifteket 20 éves élettartamra szánták.
Az alkatrészek elavulnak, az elektronika meghibásodik és akár életveszélyes hibák is előjöhetnek.
Az új felvonók sokkal modernebbek, költséghatékonyak (pl. fele annyi áramot használnak el), takarékosabbak és nem utolsó sorban biztonságosak.
Ezen felül javítási költségek is jelentősen csökkennek.
Ez minden esetben a munkától függ. Általánosságban egy nagy felújítás/modernizáció, mely tartalmazza a fülke, hajtómű, vezérlés, biztonsági berendezések cseréjét, az 10-15 munkanapot vesz igénybe.
Lépjen kapcsolatba velünk az űrlap kitöltésével vagy telefonon, hogy mielőbb segíthessünk!
INGYENES FELMÉRÉST biztosítunk, mely után személyre szabott árajánlatot készítünk az igényei alapján.
Az árajánlat elfogadását követően azonnal megkezdjük a munkálatok ütemezését és előkészítését.
Az alábbi űrlapon keresztül léphet velünk kapcsolatba, és kérhet árajánlatot. Igény esetén INGYENES HELYSZÍNI felmérésre is lehetősége van – kérjük, ezt az űrlapon jelezze.
Várjuk megkeresését!
👉 A gyorsabb kapcsolatfelvétel érdekében kérjük, hívjon minket bizalommal a megadott telefonszámon: +36202824705
Cégadatok: